kalendarze, korzyści

Który dzień jest najlepszy do zamówienia kalendarzy reklamowych?

Uwaga. Ostrzegam. Artykuł nosi znamiona humorystyczne i niektóre elementy warto potraktować z przymrużeniem oka. Jednak wszystkie zawarte w nim informacje są prawdziwe i sprawdzone 🙂 Chcesz wiedzieć, kiedy jest optymalny moment dla Ciebie na to, żeby złożyć zamówienie na kalendarze firmowe? Aby ustalić dzień, w którym powinniśmy złożyć zamówienie (najlepiej w GIFTbrand), zacznijmy od ustalenia, które dni nie są optymalne.…

Czytaj dalej

biznes, kalendarze

O kosztownej lekcji na temat tego, co jest ważne w biznesie.

To było w 2015 roku, w styczniu. Kończyliśmy kolejny „kalendarzowy” sezon. Podsumowywaliśmy wyniki, analizowaliśmy efekty działań promocyjnych, myślami wybiegaliśmy już w nowe projekty. Jakoś w połowie miesiąca dostaliśmy maila od jednego z naszych największych klientów. Był to mail z reklamacją. Okazało się, że jedna z wklejek w kalendarzu, który dla Niego realizowaliśmy, została wklejona nie w tę stronę, w którą…

Czytaj dalej

kalendarze

Dlaczego kalendarz książkowy jest świetną reklamą Twojej marki?

Kalendarze reklamowe to jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy, upominek reklamowy. I to nie tylko z punktu widzenia osoby obdarowanej, ale przede wszystkim z perspektywy korzyści dla Twojej firmy i marki. Tak uważam i zaraz przedstawię swoje argumenty. Jeśli uważasz inaczej lub znasz więcej atutów kalendarzy promocyjnych, daj proszę znać. Dlaczego zatem tak twierdzę? Po pierwsze, kalendarze są praktyczne a…

Czytaj dalej

korzyści

6 zalet onboardingu, o których warto wiedzieć, zatrudniając nowego pracownika.

Jak wycisnąć z nowego pracownika jeszcze więcej, zanim jeszcze zacznie pracować? Pytanie dla jednych może być oburzające, dla innych śmieszne, jeszcze inni spytają „ale o co chodzi?”. A chodzi o to, żeby zatroszczyć się o nowo zatrudnioną osobę. Sprawić, żeby była pracownikiem jeszcze bardziej zaangażowanym, jeszcze wydajniejszym i jeszcze bardziej lojalnym. Zadbać o to, żeby ten pracownik był jeszcze lepszy…

Czytaj dalej

gadżety

Masz obiekcje?

Ponieważ jestem handlowcem w agencji reklamowej, jednym z moich głównych zadań jest sprzedaż. Poszukując klientów i prowadząc sprzedaż naszych produktów i usług, nierzadko napotykam się na obiekcje z ich strony. Nie jestem w stanie zliczyć, ile razy proponując potencjalnemu klientowi gadżet reklamowy, przeczytałem w mailu lub usłyszałem przez telefon: ’Już mieliśmy, ale to nic nie dało.’’Szkoda mi pieniędzy.’’Może kiedyś, jak…

Czytaj dalej

korzyści

Reguła wzajemności a gadżety reklamowe

Drobne gadżety reklamowe rozdawane masowo, czyli na eventach, targach czy wręczane każdemu klientowi, który odwiedzi nasz sklep czy biuro, są jak przywitanie się marki z osobą. Logo na upominku woła nieśmiało lub krzyczy donośnie (w zależności od tego, jak jest oznakowany) „Jestem tutaj dla Ciebie. Witaj. Nie wiemy o sobie zbyt wiele, ale chcę, żebyś poznał mnie z jak najlepszej…

Czytaj dalej

Photo by Peter Boccia on Unsplash
marketing

W jaki sposób gadżety reklamowe budują świadomość marki?

Dobry gadżet reklamowy to taki, który jest praktyczny, jest dobrej jakości, kojarzy się w jakiś sposób z promowaną marką i niesie z sobą jakieś emocje. Spróbujmy rozwinąć nieco te cztery punkty mając na uwadze budowanie świadomości marki za pomocą takiego dobrego gadżetu. Powinien być praktyczny. Dlaczego? Ponieważ praktyczne przedmioty są używane a niepraktyczne trafiają do kosza na śmieci lub w…

Czytaj dalej

gadżety, torby

Rodzaje toreb reklamowych

Zwiększona popularność bawełnianych toreb na zakupy świadczy o dużym potencjale tego rodzaju produktów. Warto pamiętać, że istnieją też inne odmiany toreb, które mają inne parametry, inne zalety, ale pełnią tę samą funkcję – służą do przenoszenia rzeczy. Czyli są eksponowane i jeśli pojawi się na nich logo, też będzie często widoczne. Jakie inne rodzaje toreb funkcjonują w branży reklamowej? Torby…

Czytaj dalej

gadżety

4 zalety torby bawełnianej jako narzędzia reklamowego.

Torba bawełniana jest uniwersalna. I to bardzo uniwersalna. Po pierwsze, używają jej zarówno kobiety jak i mężczyźni. Wystarczy zatem wybrać uniwersalny kolor (czyli każdy poza różowym :), choć trendy modowe nieraz już pokazały, jak bardzo różowy kolor może pasować mężczyźnie) i można promować nią markę niezależnie od płci odbiorcy. A nawet, jeśli zechcemy spersonalizować przekaz osobny dla pań i panów,…

Czytaj dalej

gadżety

Rodzaje znakowania upominków reklamowych

Technik znakowania jest coraz więcej. Nowoczesne technologie przynoszą nowe rozwiązania pozwalające sprostać coraz większym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się rodzajom znakowania, które są najczęściej wykorzystywane przy przenoszeniu firmowego logo na produkty reklamowe. Tampodruk. Techniką tampodruku możemy drukować na stosunkowo małych powierzchniach. Polega ona na przyciskaniu do drukowanej powierzchni specjalnego gumowego „stempla”, na którym znajduje się porcja farby w kształcie, który ma zostać…

Czytaj dalej