gadżety

4 zalety torby bawełnianej jako narzędzia reklamowego.

Torba bawełniana jest uniwersalna.

I to bardzo uniwersalna. Po pierwsze, używają jej zarówno kobiety jak i mężczyźni. Wystarczy zatem wybrać uniwersalny kolor (czyli każdy poza różowym :), choć trendy modowe nieraz już pokazały, jak bardzo różowy kolor może pasować mężczyźnie) i można promować nią markę niezależnie od płci odbiorcy. A nawet, jeśli zechcemy spersonalizować przekaz osobny dla pań i panów, cóż za problem zamówić po połowie czerwonych i granatowych albo mix różnych barw? Jeżeli tylko dobierzemy nadruk, który będzie dobrze widoczny na każdym z kolorów, koszty znakowania nie wzrosną nawet o złotówkę.

Torba bawełniana pasuje do ludzi w każdym wieku. Na zakupy chodzi przynajmniej od czasu do czasu każdy z nas, niezależnie od tego, ile lat mamy. Plastikowe reklamówki dawno wyszły z mody a w czymś przecież trzeba przynieść sprawunki.

Branża, do której nie pasuje ekologiczna torba na zakupy? Żadna nie przychodzi mi do głowy. Pewnie jakaś istnieje, ale wolę szukać możliwości niż ograniczeń. Sport, moda, budownictwo, parenting, motoryzacja, edukacja… Wymieniać można długo.

Torba bawełniana użyta jako reklama zwiększa świadomość marki.

A jak bardzo zwiększa? Jak stąd do hoho :). Wiem, niezbyt profesjonalna odpowiedź, ale nie znam żadnych aktualnych wyników badań, które by to analizowały. Zwiększa i tyle. Skąd ten wniosek. Ponieważ jest teraz moda na takie torby i używa ich bardzo wielu ludzi. Wystarczy przejść się do najbliższego sklepu i poobserwować. Jednak są też inne gadżety, których używa wielu ludzi, ale nie są tak skuteczne w masowym promowaniu wizerunku. Dlaczego? Ponieważ torba jest bardzo eksponowanym produktem. Jeśli jest używana, trudno ją schować w kieszeni, więc siłą rzeczy wystawiona jest na widok publiczny a wraz z nią logo.

Do tego gadżet w postaci torby charakteryzuje się długą żywotnością. Raz, że torba jest z trwałego materiału, dwa, że można ją prać i używać wielokrotnie. Dzięki temu jednorazowa inwestycja daje duże szanse na częste pojawianie się Twojego logotypu w przestrzeni publicznej.

Torba bawełniana jest stosunkowo tanim nośnikiem reklamy.

Sam koszt wyprodukowania torby jest niewielki. Do tego duża powierzchnia reklamowa sprawia, że nawet jednokolorowy nadruk w odpowiednim kontraście jest dobrze widoczny i krótko mówiąc „rzuca się w oczy”. Dzięki temu przy niewielkich nakładach finansowych można zamówić torby w setkach lub tysiącach sztuk, w zależności od potrzeb i możliwości, i wykorzystywać choćby do pakowania produktu czy innego prezentu tak przy okazji.

Torba bawełniana jest ekologiczna.

Ekologia jest na czasie. Jest, bo właściwie nie ma innego wyjścia. Wszyscy musimy bardziej zadbać o naszą planetę. A skoro bycie eco jest modne, to trzeba korzystać z tego trendu. I choćby nie wiem jak to zabrzmiało, pomijając już wszelkie aspekty podejścia do tematu ekologii, dbanie o środowisko po prostu opłaca się wizerunkowo. A jeśli Tobie zależy na wizerunku Twojej marki, chętnie pomożemy w doborze odpowiednich materiałów promocyjnych. W każdej chwili możesz się z nami skontaktować.

Tagged , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.