gadżety

9 najbardziej praktycznych gadżetów reklamowych.

T-shirt

Koszulki reklamowe to chyba jeden z produktów, które są najdłużej w użyciu. Wszystkie inne gadżety zebrane w tym zestawieniu można albo użyć do zanotowania czegoś (jak długopis, notes czy kalendarz), albo podłączyć do innego urządzenia na kilka chwil (jak pendrive lub powerbank, choć ten drugi na trochę dłużej), albo po prostu wykonać nimi jakieś zadanie. T-shirt się zakłada i… nosi. Jest cały czas w użyciu i do momentu zdjęcia stanowi „chodzącą reklamę”. A nawet po zdjęciu może promować markę, jeśli po wypraniu suszy się w miejscu dostępnym dla oczu przechodniów np. 🙂 )

Pendrive USB

Zalety pendrive’a są zupełnie inne niż korzyści wynikające z noszenia koszulki. Pamięć przenośna jest bardziej osobista. Mało komu ją pokazujemy czy podajemy, zwłaszcza, jeśli na nośniku mamy cenne dla nas informacje. Pendrive jest przede wszystkim bardzo poręczny. Mieści się w kieszeni i pozwala na przenoszenie bardzo dużych ilości danych. Logo na takim małym urządzeniu nie będzie trafiać z przekazem do wielu ludzi, ale użytkownikowi będzie coraz bardziej kojarzyć się z pewnością, bezpieczeństwem, być może z rozrywką, jeśli takie treści kopiuje na swój nośnik.

Torba na zakupy.

O jej użyteczności nie trzeba się chyba dużo rozpisywać. Na zakupach jest praktycznie niezbędna. Do tego nadruk na torbie siłą rzeczy jest mocno eksponowany i to w miejscach, gdzie często jest spory ruch. Torby zakupowe dzielimy ze względu na długość rączek (nazywanych też uszami) na torby z krótkimi i z długimi rączkami. To pozwala dopasować torbę do preferencji użytkownika. Niektórzy wolą trzymać zakupy w dłoni, inni noszą torbę na ramieniu.

Aby dowiedzieć się więcej o zaletach promocyjnych toby na zakupy, przeczytaj proszę ten artykuł:

Scyzoryk

Sprzęt dla niektórych bardzo osobisty i niezbędny, dla innych narzędzie leżące w szufladzie, ale gotowe do użycia, gdy zajdzie potrzeba. A zachodzić może często, jeżeli scyzoryk jest bardziej rozbudowany i może pełnić wiele funkcji, jak cięcie, dokręcanie, otwieranie, szycie…

Długopis.

Praktyczny jest i to bardzo. Mimo, że już lata temu wieszczono koniec ery papieru, książek i notatek a wszystko, co z tym związane, miało trafić do świata cyfrowego, nic takiego się nie wydarzyło. Papier nadal jest doskonałym nośnikiem informacji a długopis doskonale z nim współpracuje. Właściwie trudno byłoby znaleźć kogoś, kto choć raz dziennie nie ma długopisu w ręce, żeby zapisać szybko jakąś myśl, zrobić notatkę ze spotkania czy wypisać listę zakupów.

Długopis to również jeden z najbardziej popularnych i świetnie sprawdzających się w tej roli gadżet reklamowy. Sprawdź, jak bardzo może się sprawdzić w promocji Twojej firmy i przeczytaj ten artykuł:

Notes

Jego użyteczność jest nie do przecenienia. W połączeniu z długopisem przydaje się w bardzo wielu sytuacjach. Doskonale sprawdza się w biurze. Zaletą notesów z wyrywanymi kartkami jest fakt, że logo reklamowe znajduje się na każdej kartce.

Powerbank

Stosunkowo nowy „wynalazek” który jednak już na dobre znalazł swoje miejsce w branży reklamowej, właśnie ze względu na swoją praktyczność. Przydaje się zawsze, gdy pod ręką nie ma żadnego gniazdka z prądem a poziom baterii w telefonie wskazuje ostatnie procenty. Wycieczka poza miasto, wyprawa do lasu, dzień na plaży? Jeżeli mimo rekreacyjnego charakteru podróży musimy być w kontakcie ze światem, powerbank powinien być na liście najważniejszych przedmiotów do spakowania.

Kubek

Bardzo praktyczny gadżet. Kubek bardzo rzadko trafia do szuflady. Raczej jest chętnie wykorzystywany do picia zimnych czy ciepłych napojów w biurze, magazynie czy warsztacie. Jeżeli nie pasuje kolorystycznie do miejsca pracy, trafia do domowej kuchni, gdzie pełni tę samą funkcję. Innym praktycznym zastosowaniem kubka reklamowego jest użycie go jako pojemnika na przybory do pisania.

Kalendarz

Kalendarze to właściwie zupełnie osobna kategoria. Przynajmniej u nas w firmie mamy zupełnie osobny dział poświęcony kalendarzom reklamowym. Nie każdy używa kalendarzy książkowych, ale jeśli już używa, to ma w większości przypadków jeden, maksymalnie dwa egzemplarze. To świetne narzędzie do planowania zadań w czasie. Przydaje się w biurze, szkole, na biurku managera i przedsiębiorcy.

Ścienne wiszą w biurach, magazynach, szatniach, w kuchniach i wielu innych miejscach, gdzie promują wybraną markę lub konkretne produkty.

Jak wspomniałem, u nas kalendarze to osobny dział, któremu poświęcamy bardzo dużo uwagi. Wiemy, że ta forma reklamy to inwestycja na cały rok. Dopieszczamy więc cały czas naszą ofertę i dbamy, żeby użytkownicy byli w stu procentach zadowolenie a firmy, które inwestują w kalendarze jako formę promocji, chcieli wracać do nas w kolejnych latach z nowymi zamówieniami, co zresztą się dzieje.

Tagged , , , , , , , , , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.