gadżety

Gadżety reklamowe na szkolenie lub konferencję.

Niby prosta sprawa, ale podejście do tematu może być różne. Tylko od czego zacząć?

Zacznijmy od podstaw. Notesy i długopisy lub ołówki do robienia notatek. Do tego jakiś kubek, smycz z identyfikatorem. Wszystko spakowane w mniej lub bardziej elegancką torbę. Oczywiście wszystko z logo konferencji czy szkolenia albo logotypami organizatorów/sponsorów. Wystarczy? Często musi. Wszystko zależy oczywiście od budżetu. Jeżeli jest niewielki, warto zainwestować w to, co sprawdzone. Choćby nie wiem jak było nudne, prawie każdy uczestnik oczekuje, że będzie miał czym i na czym pisać i mało kto zabiera ze sobą służące do tego przybory. Jeżeli chcesz stworzyć na swoje wydarzenie pakiet prezentów, ale nie do końca orientujesz się w kosztach, skontaktuj się z agencją reklamową i najlepiej podaj jej budżet na osobę i ilość uczestników. Ogarnięty handlowiec z agencji z pewnością doradzi, jakie są możliwości w konkretnym przypadku i czego możesz oczekiwać.

A można inaczej? Czy da się przy okrojonym budżecie zaskoczyć innowacyjnością? Oczywiście. Tyle że zawsze jest jakaś cena. Można w tym przypadku pójść w jakość kosztem ilości i zamówić mniej upominków, za to „z polotem”. Wtedy zamiast rozdawnictwa warto zorganizować kilka konkursów z wiedzy zdobytej podczas wydarzenia. Pierwsze pytania i odpowiedzi nagrodzone czymś ciekawym z pewnością sprawią, że pozostali uczestnicy skupią się i zaangażują chociaż odrobinę bardziej.

W tym drugim przypadku nadal warto przeznaczyć część finansów na drobiazg dla każdego. I znów wracamy do notesów i długopisów. Najtańsze egzemplarze pozwolą uniknąć pytań typu „Czy ktoś ma pożyczyć długopis?”.

A jeśli budżet pozwala trochę poszaleć? Może coś bardziej eleganckiego? Teczki skórzane (skóropodobne) z subtelnym tłoczeniem czy grawerem na blaszce. Dobrej jakości pendrive o dużej pojemności, który pomieści prezentację z imprezy i zostanie jeszcze sporo miejsca do wykorzystania. A gadżet z logo, z którego ktoś często korzysta, to chyba najlepszy gadżet.

Zbytnia elegancja odpada? Zaprojektuj indywidualny segregator z wpinanymi materiałami, solidną teczkę albo notes w sztywnej oprawie. Wszystko w pełnym kolorze. Zaprojektuj albo zleć stworzenie czegoś, co będzie się przewijać we wszystkich materiałach jako motyw przewodni. Pełna kolorystyka, przejścia tonalne, wyraziste barwy. To wszystko pozwoli wykorzystać potencjał produktów tworzonych pod indywidualne zamówienie, zatem nie warto się ograniczać.

Jeśli stoisz przed podobnym wyborem w najbliższym czasie i nie znasz jeszcze agencji reklamowej, która udźwignie temat, zawsze służymy pomocą. Zachęcamy do kontaktu. To nic nie kosztuje.

Tagged , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.