gadżety, Piśmiennicze

Długopis reklamowy – 4 cechy gadżetu idealnego

Długopis reklamowy to klasyka gatunku. Długopis sam w sobie, nawet bez firmowego logo, jest nieodzownym elementem wyposażenia każdego biura, sklepu czy warsztatu. Mimo pędzącej jak lokomotywa cyfryzacji całego świata nadal bardzo wygodnym i łatwym sposobem notowania jest zapisanie czegoś na kartce papieru. Długopis doskonale się do tego nadaje. Jest też świetnym narzędziem promocyjnym. Składa się na to wiele czynników, o…

Czytaj dalej

gadżety

9 najbardziej praktycznych gadżetów reklamowych.

T-shirt Koszulki reklamowe to chyba jeden z produktów, które są najdłużej w użyciu. Wszystkie inne gadżety zebrane w tym zestawieniu można albo użyć do zanotowania czegoś (jak długopis, notes czy kalendarz), albo podłączyć do innego urządzenia na kilka chwil (jak pendrive lub powerbank, choć ten drugi na trochę dłużej), albo po prostu wykonać nimi jakieś zadanie. T-shirt się zakłada i……

Czytaj dalej

gadżety

Gadżety reklamowe na szkolenie lub konferencję.

Niby prosta sprawa, ale podejście do tematu może być różne. Tylko od czego zacząć? Zacznijmy od podstaw. Notesy i długopisy lub ołówki do robienia notatek. Do tego jakiś kubek, smycz z identyfikatorem. Wszystko spakowane w mniej lub bardziej elegancką torbę. Oczywiście wszystko z logo konferencji czy szkolenia albo logotypami organizatorów/sponsorów. Wystarczy? Często musi. Wszystko zależy oczywiście od budżetu. Jeżeli jest…

Czytaj dalej