Zwiększona popularność bawełnianych toreb na zakupy świadczy o dużym potencjale tego rodzaju produktów. Warto pamiętać, że istnieją też inne odmiany toreb, które mają inne parametry, inne zalety, ale pełnią tę samą funkcję – służą do przenoszenia rzeczy. Czyli są eksponowane i jeśli pojawi się na nich logo, też będzie często widoczne. Jakie inne rodzaje toreb funkcjonują w branży reklamowej?
Torby sportowe.
Torby na odzież sportową i buty, nieodzowny element wyposażenia ludzi aktywnych sportowo. Wyprawa na trening, wizyta na basenie, zawsze trzeba gdzieś upchnąć ręcznik, wodę i ubrania na przebranie. Przydatna, poręczna i zawsze na wierzchu.
Jeżeli taka torba ma większe rozmiary, może służyć za torbę podróżną, podręczny bagaż w samolocie. Może zwiedzać cały świat a wraz z nią podróżować może reklama Twojej firmy.
Torby termiczne.
Wycieczka nad jezioro w upalny dzień. Piknik na plaży, słońce grzeje. Przydałoby się coś chłodnego do picia. chłodnego do picia. I co? Torba termiczna jak znalazł. Można do niej spakować w zależności od rozmiaru jedną lub kilka butelek napoju, których temperatura będzie utrzymywać się znacznie dłużej niż bez ochrony termicznej. Jest doceniana są użyteczność i również jest świetnym narzędziem reklamowym.
Torby papierowe.
Tutaj zakres możliwości jest bardzo duży. Do wyboru jest wiele rodzajów papieru. Można mniej lub bardziej „pójść w ekologię”. Rozmiarów i kolorów jest „od zatrzęsienia”, dlatego z doborem odpowiedniego modelu dla Twojej branży nie będzie problemu.
Przydają się zawsze, gdy trzeba zapakować towar dla klienta w sklepie. Masz upominki dla kontrahentów na targach? Spakuj je w papierową przenośną reklamę Twojej marki. Specjalna okazja i wizyta u dyrektora odpowiedzialnego za zamówienia u Ciebie? Gustowna torba z papieru idealnie nada się do wręczenia gustownego prezentu.
Torby zakupowe.
O tych już pisałem. Hit ostatnich kilku sezonów. Wygodna, bo można ją spakować do torebki czy kieszeni a po rozłożeniu dumnie prezentująca to, co na niej nadrukowano. Więcej o torbach zakupowych przeczytasz tutaj.
A jaki rodzaj toreb najlepiej wpasuje się w Twoją strategię reklamową?


